Blije klanten komen bij je terug en zullen zorgen voor meer klanten. Het is daarom zoals elk bedrijf weet ontzettend belangrijk om je klanten goed te verzorgen, tevreden te houden en waar mogelijk nog net iets enthousiaster te maken dan ze al waren, Met mijn uitstekende communicatievaardigheden en mijn liefde voor het helpen van mensen pak ik onder andere graag de klantenservice van jouw bedrijf voor je op. 

Ben je op zoek naar directe enorme tijdswinst? De dagelijks terugkerende (rand)taken die veel tijd in beslag nemen kun je aan mij uitbesteden waardoor er meer (vrije) tijd over blijft en er ook meer ruimte komt om te focussen op jouw core business. 

Enkele voorbeelden waar ik je bij kan helpen:

  • Het ordenen, lezen en beantwoorden van e-mails in diverse inboxen
  • Het herorganiseren, structureren en optimaliseren van (rommelige) e-mail inboxen 
  • Proeflezen van documenten
  • Agenda’s beheren, afspraken maken, taken prioriteren en deadlines bewaken
  • Versturen van uitnodigingen voor evenementen, meetings, e.d.
  • Het organiseren van attenties voor klanten, zoals verjaardagcadeaus, kerstpakketten, e.d. 
  • Ontbijt-/lunch/-diner afspraken maken en locaties zoeken en boeken
  • De agenda jaarplanning maken met belangrijke beurzen, netwerkbijeenkomsten, trainingen, etc.
  • De telefoon aannemen, mensen zelf benaderen en doorverwijzen
  • Wekelijks verse bloemen bestellen voor op kantoor en de werknemerslunch organiseren
  • Offertes opmaken, verzenden en erover nabellen
  • Nieuwe klanten welkom heten
  • Het uitzoeken en opzetten van een Customer Management System (CRM)
  • Een draaiboek opzetten waarin de filosofie van het bedrijf, de do’s and don’ts rondom communicatie, de doelen, e.d. uiteen worden gezet
  • Het registreren en afhandelen van klachtenmeldingen
  •  Vragen beantwoorden, hulp verlenen en proactief klanten benaderen