Tijd is geld, elke ondernemer is ontzettend druk en zou graag meer tijd willen. Ben jij klein begonnen en snel groter geworden waardoor je geen tijd hebt gehad om jouw administratie en processen aan te passen aan het huidige succes van jouw onderneming? Verdwaal jij soms in jouw onoverzichtelijke organisatie achter de schermen? Dit kost onnodig geld, tijd en stress. Niet nodig! Ik help je graag met het opruimen, optimaliseren, automatiseren en structureren van jouw backoffice. 

 

Je kunt hierbij denken aan de volgende werkzaamheden die ik op mij zou kunnen nemen:

  • Helpen prioriteiten te stellen, te minimaliseren, orde te scheppen in de chaos en vervolgens te herstructureren. 
  • De overdaad aan documenten, programma’s en taken doornemen en actie op ondernemen; bewaren, weggooien of verplaatsen
  • Dagelijkse werkzaamheden procesmatig in kaart brengen, uitwerken tot een handleiding of workflow en automatiseren waar mogelijk 
  • Online tools uitzoeken en opzetten om handmatig werk te versimpelen of compleet over te nemen
  • Het opzetten van een kant-en-klare inwerkprocedure voor nieuwe werknemers